Average rating
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item.
When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Thank you for your feedback
Authors
Abriojo Huaringa, Oscar EnriqueArrázola Quispe, Estefanny Carolina
Saavedra Hermoza, Andrea Belen
Vera Jerí, Lucía Gabriela
Mejía Tapia, Dánicka Karina
Advisors
Zavala Lúcar, Christian EnriqueIssue Date
2022-07-04
Metadata
Show full item recordOther Titles
Project Plan AAbstract
El presente trabajo va dirigido a los jóvenes universitarios de Lima Metropolitana, los cuales tienen problemas en su organización personal. Por ello, se creó una página web llamada Plan A con el objetivo de brindarles asesorías personalizadas y talleres a los clientes. Cabe señalar que en los talleres se expondrán diferentes temas que ayuden a mejorar la organización y en el caso de la asesoría será más personalizado, aquí el cliente podrá obtener diferentes consejos y tips relacionado a la organización personal. En ambos casos, se recibirá el apoyo de un experto, ya que se desea brindar información verídica a los clientes. Por otro lado, para validar la página web de Plan A fue necesario realizar entrevistas, experimentos e investigaciones a los potenciales usuarios y expertos, ya que es importante las opiniones que tienen los clientes hacia la marca. Asimismo, esta recopilación de datos nos ayuda a conocer si el proyecto será viable y tendrá aceptación en el mercado limeño.This work is aimed at young university students in Metropolitan Lima, who have problems in their personal organization. For this reason, a web page called Plan A was created with the objective of providing personalized advice and workshops to the clients. It should be noted that in the workshops different topics will be presented to help improve the organization and in the case of counseling will be more personalized, here the customer can get different tips and advice related to personal organization. In both cases, the support of an expert will be provided, since the aim is to provide accurate information to customers. On the other hand, to validate Plan A's website it was necessary to conduct interviews, experiments and research with potential users and experts, since it is important the opinions that customers have towards the brand. Likewise, this data collection helps us to know if the project will be viable and will be accepted in the Lima market.
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccessAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Language
spaCollections
The following license files are associated with this item:
- Creative Commons