Average rating
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item.
When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Thank you for your feedback
Authors
Atuncar Ortiz, Maria GuadalupeCastro Maceda, Franks Joel
Cuyubamba Godoy, Miguel Alan
Onofre Velasco, Alonzo Sebastián
Santos Alamo, Erick Gean Pierre
Issue Date
2021-12-06
Metadata
Show full item recordAbstract
Hoy en día, buscar ideas y remodelar espacios se hace complicado, pues se necesita conocer mucho de colores y de diseño de interiores sin la necesidad de salir de casa para tener el lugar perfecto y cómodo para el usuario. En consecuencia, Home Up, brinda herramientas digitales y asesorías virtuales de diseño de interiores, en las cuales, a través de diversas alternativas de conocimiento y simulación virtual, los usuarios podrán tomar las decisiones adecuadas sobre decoración y remodelación de espacios a través de una sola aplicación. De esta forma, se busca satisfacer las necesidades del estilo de vida moderno de los usuarios a quienes se dirige Home Up, quienes están dentro del nivel socioeconómico medio - alto y que suelen llevar una vida tecnológica para asesorarlos y superar sus expectativas de personalizar sus espacios favoritos. La propuesta de HOME UP, contará con una inversión de 235, 974 soles para su realización y buen desempeño de actividades, la misma que será financiada por los socios o accionistas en un 60% y por terceros en 94,390 soles. La idea está respaldada por estudios previos y conversiones de landing page por encima de lo esperado, las cuáles nos ratifican que existe un interés por la app. Además, mantiene indicadores positivos, los cuales hacen que el modelo de negocio sea atractivo para los inversionistas, de esta manera se obtienen ventas totales en 941,328 soles en su quinto año de iniciado sus operaciones comerciales.Nowadays, looking for ideas and remodeling spaces is complicated, since you need to know a lot about colors and interior design without the need to leave home to have the perfect and comfortable place for the user. Consequently, Home Up, provides digital tools and virtual interior design consultancies, in which through various knowledge alternatives and virtual simulation, users will be able to make the appropriate decisions about decoration and remodeling of spaces through a single application. In this way, it seeks to satisfy the needs of the modern lifestyle of the users to whom Home Up is directed, who are within the medium-high socioeconomic level and who tend to lead a technological life to advise them and exceed their expectations of personalizing their spaces. favorites. The HOME UP proposal will have an investment of 235,974 soles for its realization and good performance of activities, the same that will be financed by the partners or shareholders in 60% and by third parties in 94,390 soles. The idea is supported by previous studies and landing page conversions higher than expected, which confirm that there is an interest in the app. In addition, it maintains positive indicators, which make the business model attractive to investors, thus total sales of 941,328 soles are obtained in its fifth year after starting its commercial operations.
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccessLanguage
spaCollections
The following license files are associated with this item:
- Creative Commons