La imagen de tienda, el valor percibido y la calidad percibida en relación a la intención de compra en las tiendas de conveniencia orgánicas
Average rating
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item.
When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Thank you for your feedback
Issue Date
2021-12-04Keywords
Imagen de tiendaValor percibido
Intención de compra
Calidad percibida
Store image
Perceived value
Purchase intent
Perceived quality
Metadata
Show full item recordOther Titles
Store image, perceived value and perceived quality in relation to purchase intention in organic convenience storesAbstract
El sector de tiendas de conveniencia orgánicas en el Perú ha desarrollado grandes cambios en los últimos años, siendo influenciado aún más por la pandemia de COVID-19. Por ello, el presente estudio está enfocado en analizar la relación entre la imagen de tienda, el valor percibido, calidad percibida en relación a la intención de compra en tiendas de conveniencia orgánicas. En ese sentido, se realizó una revisión de literatura enfocada en las variables y la categoría seleccionada para conocer de manera referencial la relación de dichas variables en contextos geográficos distintos. Asimismo, la metodología a aplicar para la recolección de información será desarrollada mediante un cuestionario virtual, el cual será difundido a 400 limeños que han comprado alguna vez en tiendas de conveniencia orgánicas.The organic convenience store sector in Peru has undergone major changes in recent years, being further influenced by the COVID-19 pandemic. Therefore, this study is focused on analyzing the relationship between the store image, the perceived value, and the perceived quality in relation to the purchase intention in organic convenience stores. In this sense, a literature review focused on the variables and the selected category was carried out in order to know in a referential way the relationship of said variables in different geographical contexts. Likewise, the methodology to be applied for the collection of information will be developed through a virtual questionnaire, which will be disseminated to 400 people from Lima who have ever bought in organic convenience stores.
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccessAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Language
spaCollections
The following license files are associated with this item:
- Creative Commons