E service quality y technology resources en relación con la satisfacción de estudiantes universitarios a través del E learning
Average rating
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item.
When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Thank you for your feedback
Advisors
Veliz Chumbiauca, Tulia PalmiraIssue Date
2021-03-02Keywords
Aprendizaje en líneaRecursos tecnológicos
Tecnologías de información y comunicación
Diseño web
Online learning
Technological resources
Information and Communication Technologies
Web design
Metadata
Show full item recordAbstract
Hoy en día la tecnología se ha posicionado en el estilo de vida de muchas personas. Sin embargo, no todas las personas tienen los recursos tecnológicos para un desarrollo adecuado en el ámbito que quieran desarrollarse. Esto se ha expandido en el sector de educación superior a través de la metodología E-learning debido a las distintas facilidades y ventajas que posee. Esta investigación apunta a poder descubrir la relación del e - service quality y el acceso al technology resources en relación con la satisfacción de estudiantes universitarios con respecto al e- learning en Lima Metropolitana. A través de las distintas teorías e investigaciones de otros autores se ha logrado encontrar los determinantes que poseen la mayor influencia. Entre ellos se encuentra el contenido, la privacidad, el diseño de web, la fiabilidad y sensibilidad así como el acceso a la tecnología de la información y comunicación; es decir un aparato tecnológico, electricidad e internet. Dentro de los alcances y limitaciones encontradas para la investigación se consideraron el no realizar observaciones dentro de los trabajos de campo, debido al virus Sars Cov2.Today technology has positioned itself in the lifestyle of many people. However, not all people have the technological resources for adequate development in the area they want to develop. This has expanded in the higher education sector through the E-learning methodology due to the different facilities and advantages it has. This research aims to discover the relationship between e - service quality and access to technology resources in relation to the satisfaction of university students with respect to e - learning in Metropolitan Lima. Through the different theories and investigations of other authors, it has been possible to find the determinants that have the greatest influence. Among them are content, privacy, web design, reliability and sensitivity as well as access to information and communication technology; That is to say, a technological device, electricity and the internet. Within the scope and limitations found for the research, it was considered not to make observations within the field work, due to the Sars Cov2 virus.
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccessAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Language
spaCollections
The following license files are associated with this item:
- Creative Commons