Relación entre la imagen de marca y la intención de compra en la categoría de vinos de alta gama en Lima Metropolitana
Average rating
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item.
When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Thank you for your feedback
Issue Date
2020-08-27
Metadata
Show full item recordAbstract
El objetivo general de la presente investigación es conocer la relación entre la imagen de marca y la intención de compra en hombres y mujeres de nivel socioeconómico A y B, entre 25 a 45 años de edad, que viven en lima metropolitana y que consuman vino de alta gama con frecuencia. Por otro lado, queremos identificar cuales son los componentes dentro de la imagen de marca que tienen mayor relevancia con la intención de compra. Para ello, se evaluará cómo impacta la imagen funcional y reputación, imagen afectiva e imagen global en la intención de compra y satisfacción del consumidor de vinos de alta gama.The general objective of this research is to know the relationship between brand image and purchase intention in men and women of socioeconomic level A and B, between 25 and 45 years of age, who live in metropolitan Lima and who consume high-end wine frequently. On the other hand, we want to identify which are the components within the brand image that are most relevant to the purchase intention. For this, it will be evaluated how the functional image and reputation, affective image and global image impact on the purchase intention and consumer satisfaction of high-end wines.
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccessAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Language
spaCollections
The following license files are associated with this item:
- Creative Commons