Show simple item record

dc.contributor.advisorGallardo Echenique, Eliana
dc.contributor.advisorCastro Bernardini, María José
dc.contributor.authorMolina Barrientos, Janeth Karin
dc.date.accessioned2020-12-04T17:38:07Z
dc.date.available2020-12-04T17:38:07Z
dc.date.issued2020-11-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10757/653650
dc.description.abstractEsta investigación busca conocer la percepción de los jóvenes universitarios de las cualidades del Green advertising a través de la preocupación medioambiental del público y el diseño de la campaña. La investigación se enfoca en la marca San Luis y en una de sus últimas campañas “Estar en balance con el planeta”. Este artículo tendrá un enfoque cualitativo y un diseño de caso porque busca analizar el entendimiento de las percepciones, opiniones y (motivaciones) de los consumidores hacia una campaña publicitaria. Las entrevistas individuales con una guía de indagación semi estructurada permiten recoger las interpretaciones puntos de vista y cualidades percibidas de la marca a través de la campaña.en_US
dc.description.abstractThis investigation seeks to understand the perception of a sample of young university students of the qualities surrounding Green advertising through a greater understanding of qualities of Green advertising, environmental concern and the design of green advertising. The research focuses on the brand San Luis and one of its latest campaigns "Be in balance with the planet". This article will have a qualitative nature which seeks to strengthen the understanding of the perceptions, opinions, and qualities received from the sample of consumers interviewed towards the campaign through the use of semi-structured interviews which allow to know the interpretations on the trend as well as express the points of view and qualities perceived the interviewees to be in contact with the campaign.en_US
dc.description.uriTrabajo de investigaciónes_PE
dc.formatapplication/msworden_US
dc.formatapplication/epuben_US
dc.formatapplication/pdfen_US
dc.language.isospaen_US
dc.publisherUniversidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.sourceRepositorio Académico - UPCes_PE
dc.sourceUniversidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)es_PE
dc.subjectPublicidad verdeen_US
dc.subjectMedio ambienteen_US
dc.subjectActitud verdeen_US
dc.subjectEstudio de casoen_US
dc.subjectAnálisis cualitativoen_US
dc.subjectGreen advertising; environmenten_US
dc.subjectGreen attitudeen_US
dc.subjectStudy caseen_US
dc.subjectQualitative analysisen_US
dc.titleCambiemos la herencia: percepciones de los jóvenes sobre el Green advertising.en_US
dc.title.alternativeThe perceptions of students from a private university in Lima about the qualities of green advertising in the campaign "Cambiemos la Herencia" of San Luis brand.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
thesis.degree.grantorUniversidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC). Facultad de Comunicacioneses_PE
thesis.degree.levelBachilleres_PE
thesis.degree.disciplineComunicación y Publicidades_PE
thesis.degree.nameBachiller en Comunicación y Publicidades_PE
refterms.dateFOA2021-01-06T16:00:26Z
dc.subject.ocdehttp://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.00.00en_US
dc.subject.ocdehttp://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.08.00en_US
dc.identifier.isni0000 0001 2196 144X
renati.typehttp://purl.org/pe-repo/renati/type#trabajoDeInvestigaciones_PE
renati.advisor.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8524-8595en_US
renati.advisor.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1825-962Xen_US
renati.levelhttp://purl.org/pe-repo/renati/nivel#bachilleres_PE
renati.discipline322086es_PE
dc.publisher.countryPEes_PE


Files in this item

Thumbnail
Name:
Molina_BJ.pdf
Size:
909.8Kb
Format:
PDF
Thumbnail
Name:
Molina_BJ.docx
Embargo:
2090-11-24
Size:
80.79Kb
Format:
Microsoft Word 2007
Thumbnail
Name:
Molina_BJ_Ficha.pdf
Embargo:
2090-11-24
Size:
188.0Kb
Format:
PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess