Average rating
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item.
When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Thank you for your feedback
Authors
Alcocer Fulle Carlos ArturoBarrios Sauri Daniel Alejandro
Manco Vizcarra Nilda Patricia
Finetti Marchena Aldo German
Castillo Arzola Victor Alfonso
Issue Date
24/02/2018Keywords
AM116
Metadata
Show full item recordAbstract
El curso de Marketing de CRM & Services es un cuso de carácter teórico-práctico dirigido a los estudiantes de 7mo ciclo proporciona al alumno un conjunto de conocimientos y conceptos orientados a la valoración de los clientes de la empresa buscando establecer relaciones de largo plazo empresa-cliente que aseguren el bienestar de ambos.El curso desarrolla la competencia general de pensamiento innovador en nivel 2 y la competencia especifica de pensamiento estratégico en nivel 3.Type
info:eu-repo/semantics/reporteRights
info:eu-repo/semantics/openAccessAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States
Language
spaCollections