Te veo, te escucho y me importas : Humanizando el Social Media para nuestras marcas
Average rating
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item.
When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Thank you for your feedback
Authors
Miranda, JhoanaIssue Date
2019-11-18
Metadata
Show full item recordAbstract
La expositora habla sobre la importancia del branding en las redes sociales y de crear experiencias personalizadas a través del viaje digital del cliente. Asimismo, explica qué incluye el social media, qué es ecosistema digital, digital consumer journey y cómo crear una estrategia de contenidos. Muy buena para aprender a diseñar una estrategia de social media basada en los objetivos de la marca.Rights
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 InternationalDescription
Clase del Curso Casuística Publicitaria, curso de 9no ciclo, carrera de Comunicación y Publicidad. / Auditorio, Campus Villa, Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas.Embedded videos
Collections
The following license files are associated with this item:
- Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International