Factores que influyen en la decisión de compra online en los e-tailing orgánicos en mujeres de 25 a 35 años de NSE A/B en Lima Metropolitana
Average rating
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item.
When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Thank you for your feedback
Authors
Puntriano Barrera, DanielaAdvisors
Lodeiros Zubiria, Manuel LuisIssue Date
2019-07Keywords
E-commerceE-Tailing
Productos orgánicos
Intención de compra
E-Tailing
Organic products
Purchase intent
Metadata
Show full item recordAbstract
La presente invesigación tiene como finalidad encontrar que facotres influyen en la decisión de compra online en los e-commerce orgñanicos, en mujeres de 25 a 35 años en Lima Metropolitana. En el Perú aún no se ha explotado esta herramienta a gran magnitud, por lo que es un mercado potencialmente rico en oportunidades a explotar. La metodología de la investigación corresponde a un estudio cuantitativo de corte transversal del tipo descriptivo que se aplicó a una muestra de 384 mujeres del segmento mencionado, así como también se hará uso del método cualitativo a través de entrevistas a profundidad a expertos y focus group. El estudio es importantes para que los dueños de los e-commerce se enfoquen más en las variables más importantes para un pñublico que estña mñas propenso a comprar productos que aporten a su salud.The purpose of this research is to find out which factors influence the decision to purchase online in organic e-commerce, in women from 25 to 35 years old in Metropolitan Lima. In Peru this tool has not yet been exploited to a great extent, so it is a market potentially rich in opportunities to exploit. The methodology of the research corresponds to a quantitative cross-sectional study of the descriptive type that was applied to a sample of 384 women of the mentioned segment, as well as the qualitative method will be used through in-depth interviews with experts and focus groups. The study is important for the owners of e-commerce to focus more on the most important variables for a public who is more prone to buy products that contribute to their health.
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccessAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States
Language
spaCollections
The following license files are associated with this item:
- Creative Commons