Propuesta de modelo de negocio para la mejora del hospedaje Petit Pogde
Average rating
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item.
When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Thank you for your feedback
Advisors
Ponce Polanco, OrlandoIssue Date
2018-07-01
Metadata
Show full item recordCitation
Vásquez Panduro, S., Revilla Polanco, J. C., & Petit Grüter, J. P. (2018). Propuesta de modelo de negocio para la mejora del hospedaje Petit Pogde. Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC). Retrieved from http://hdl.handle.net/10757/624559DOI
10.19083/tesis/624559Abstract
Petit Lodge nace como respuesta a una preocupación latente en los dueños de mascotas ya que muchos de estos dueños no pueden salir de paseo o de viaje días seguidos porque no encuentran un lugar confiable en donde dejar a sus mascotas. Se busca implementar el servicio de adiestramiento e hidroterapia. Se llevo a cabo una investigación de mercado para determinar los segmentos y distritos a los que nos íbamos a dirigir y se optó por los distritos de Magdalena del Mar, Santiago de Surco, Barranco, Miraflores, San Borja, La Molina y San Isidro. Petit Logde tiene un plan de acción basado en la ampliación de sus instalaciones para brindar nuevos servicios y junto a la ayuda de redes sociales poder tener un major alcance de su público objetivo. Este negocio tiene en el mercado 3 años, durante este tiempo la curva de crecimiento ha sido constante. Este proyecto requiere una inversión de S/. 211,153.84 la cual se va a recuperar en un periodo de 2 años y 74 días.Petit Lodge was born as a response to a latent concern in pet owners as many of these owners can not go out for a walk or trip days because they can not find a reliable place to leave their pets. The aim is to implement the training and hydrotherapy service. A market investigation was carried out to determine the segments and districts to which we were going to direct and we chose the districts of Magdalena del Mar, Santiago de Surco, Barranco, Miraflores, San Borja, La Molina and San Isidro. Petit Logde has an action plan based on expanding its facilities to provide new services and with the help of social networks to have a better reach of its target audience. This business has in the market 3 years and during this time the growth curve has been constant. This project requires an investment of S /. 211,153.84 which will be recovered in a period of 2 years and 74 days. The investment is consisted of financing to banks (40%), investor (25%) and own contribution (35%).
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccessLanguage
spaae974a485f413a2113503eed53cd6c53
10.19083/tesis/624559
Scopus Count
Collections


