• English
    • español
  • English 
    • English
    • español
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Sílabos
  • Pregrado
  • Facultad de Comunicaciones
  • Comunicación y Publicidad
  • View Item
  •   Home
  • Sílabos
  • Pregrado
  • Facultad de Comunicaciones
  • Comunicación y Publicidad
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of UPCCommunitiesTitleAuthorsAdvisorIssue DateSubmit DateSubjectsThis CollectionTitleAuthorsAdvisorIssue DateSubmit DateSubjectsProfilesView

My Account

LoginRegister

Quick Guides

AcercaPolíticasPlantillas de tesis y trabajos de investigaciónFormato de publicación de tesis y trabajos de investigaciónFormato de publicación de otros documentosLista de verificación

Statistics

Display statistics

Estrategias Publicitarias - PU77 201801

  • CSV
  • RefMan
  • EndNote
  • BibTex
  • RefWorks
Thumbnail
Name:
PU77_Estrategias_Publicitarias ...
Size:
23.32Kb
Format:
PDF
Download
Average rating
 
   votes
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item. When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
 
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Authors
Bahamonde Puppi, Milagros Olga Alicia
Barrantes Zambrano, Marco Rafael
Cajja Maguiña Ortiz, Fernando José
Correa Arango, Juan Camilo
Garzon Hincapie, Victor Daniel
Krateil Fuentes, Arabella Carmen
Rojas Bandini, Alejandra
Issue Date
2018-04
Keywords
Comunicación
Publicidad
PU77

Metadata
Show full item record
Publisher
Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)
URI
http://hdl.handle.net/10757/623386
Abstract
Descripción: Estrategias publicitarias es un curso general de la Facultad de Comunicaciones, de carácter teórico práctico, que busca desarrollar las competencias generales Pensamiento crítico y Pensamiento innovador, así como también la competencia específica de Estrategia comunicacional Propósito: Hoy en día, el consumidor se ve estimulado por una serie de mensajes y medios que buscan captar su atención hacia un producto o servicio presente en un mercado cada vez más competitivo. Lograr que el target de la comunicación asimile los mensajes implica el desarrollo de estrategias publicitarias que equilibren, de manera rigurosa, los objetivos de la marca con el profundo conocimiento del target. Este curso le permite al estudiante identificar un problema y emplear los conceptos básicos de una estrategia para aplicarlos en los posibles planes de comunicación de marca. Se buscará introducir a los estudiantes en el rol de un planner publicitario, comprendiendo su labor de trazar estrategias para diversos productos y servicios.
Type
info:eu-repo/semantics/reporte
Rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
Language
spa
Collections
Comunicación y Publicidad

entitlement

 

DSpace software (copyright © 2002 - 2021)  DuraSpace
Quick Guide | Contact Us
Alicia
La Referencia
Open Repository is a service operated by 
Atmire NV
 

Export search results

The export option will allow you to export the current search results of the entered query to a file. Different formats are available for download. To export the items, click on the button corresponding with the preferred download format.

By default, clicking on the export buttons will result in a download of the allowed maximum amount of items.

To select a subset of the search results, click "Selective Export" button and make a selection of the items you want to export. The amount of items that can be exported at once is similarly restricted as the full export.

After making a selection, click one of the export format buttons. The amount of items that will be exported is indicated in the bubble next to export format.