Desarrollo de un plan de negocios de una escuela de formación de habilidades blandas y oficios
Average rating
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item.
When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Thank you for your feedback
Issue Date
2018-01-15Keywords
Instituciones educativasHabilidades blandas
Enseñanza
Creación de empresas
Administración de Empresas
Metadata
Show full item recordCitation
Vásquez, R., Ivonne, L., Posadas, P., Lisset, N., Vizcarra, P., & Elizabeth, E. (2018). Desarrollo de un plan de negocios de una escuela de formación de habilidades blandas y oficios. Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC), Lima, Perú. Retrieved from http://hdl.handle.net/10757/623236Abstract
Conocer la viabilidad de una escuela de habilidades blandas y oficios con un enfoque social. Se analiza el mercado, determinando el público objetivo, la demanda del servicio, los oficios a formar, planteamos las estrategias necesarias para emprender el proyecto, analizando incluso a la competencia. Se define el producto, servicio ofrecido, las competencias a desarrollar, planteamos los perfiles del egresado y el nivel de aprendizaje que se desea llegar en cuanto a habilidades blandas, además planteamos el análisis Canvas.Know the viability of a school of soft skills and trades with a social focus. The market is analyzed, determining the target audience, the demand for the service, the trades to be formed, the necessary strategies to undertake the project, analyzing even the competition. The product, the service offered, the competences to be developed, the approach of the student profiles and the level of learning that can be reached according to the skills, in addition to the Canvas analysis, are defined.
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccessCollections
The following license files are associated with this item:
- Creative Commons