Show simple item record

dc.contributor.advisorSenmache Sarmiento, Ana Elena del Carmenes
dc.contributor.authorAliaga Huapaya, César Humberto*
dc.contributor.authorDíaz Bracamonte, Luis Rafael*
dc.contributor.authorIbáñez Carrera, Mayra Alejandra*
dc.date.accessioned2017-05-09T12:32:05Z
dc.date.available2017-05-09T12:32:05Z
dc.date.issued2016-12-01
dc.identifier.citationHuapaya, A., Humberto, C., Bracamonte, D., Rafael, L., Carrera, I., & Alejandra, M. (n.d.). Influencia de la cultura organizacional en la imagen corporativa de una empresa textil peruana. Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC). Retrieved from http://hdl.handle.net/10757/621485es_PE
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10757/621485
dc.description.abstractThis research aims to demonstrate the relationship between the Organizational Culture of a company and the Corporate Image, as well as the influence of Culture on the Corporate Image. In order to achieve this objective, a textile company dedicated to the manufacture and marketing of baby clothing was used as a field of study. The work consists of the following structure: Chapter I details the previous studies, basically explaining the theory regarding Organizational Culture, Corporate Image and the Textile Sector in Peru. In Chapter II, the Research Plan is detailed, consisting of the problem, the hypotheses and the objectives. In Chapter III, the methodology used to gather information is explained, while Chapter IV proceeds to the development of the information, explaining the situation of the company and the industry. Chapter V then analyzes the information obtained through surveys, observations or other information. Finally, we present the conclusions and recommendations reached by means of the present investigation.
dc.description.uriTesises_PE
dc.formatapplication/pdfes
dc.formatapplication/epubes
dc.formatapplication/mswordes
dc.language.isospaes
dc.publisherUniversidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)es
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourceUniversidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)es_PE
dc.sourceRepositorio Académico - UPCes_PE
dc.subjectCultura organizacionales
dc.subjectImagén corporativaes
dc.subjectIndustria textiles
dc.subjectAdministración de Empresases
dc.subjectPerúes
dc.titleInfluencia de la cultura organizacional en la imagen corporativa de una empresa textil peruanaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
thesis.degree.grantorUniversidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC). Facultad de Negocioses_PE
thesis.degree.levelLicenciaturaes_PE
thesis.degree.disciplineAdministración y Negocios Internacionaleses_PE
thesis.degree.nameLicenciado en Administración y Negocios Internacionaleses_PE
refterms.dateFOA2018-06-17T17:12:13Z
html.description.abstractEl presente trabajo de investigación tiene como objetivo demostrar la relación existente entre la Cultura Organizacional de una empresa y la Imagen Corporativa, así como la influencia de la Cultura sobre la Imagen Corporativa. Con el fin de lograr este objetivo, se utilizó como campo de estudio una empresa del sector textil dedicada a la fabricación y comercialización de ropa para bebés. El trabajo consta de la siguiente estructura: En el Capítulo I se detallan los estudios previos, explicando básicamente la teoría respecto a Cultura Organizacional, Imagen Corporativa y el Sector Textil en el Perú. En el Capítulo II, se detalla el Plan de Investigación, conformado por el problema, la hipótesis y los objetivos. En el Capítulo III, se explica la metodología utilizada para recabar de información, mientras que en el Capítulo IV se procede al desarrollo de la información, explicando la situación de la empresa y la industria. A continuación, en el Capítulo V, se realiza el análisis de la información obtenida por medio de encuestas, observaciones u otros. Finalmente, se exponen las conclusiones y recomendaciones a las que se llegó por medio de la presente investigación.
html.description.abstractThis research aims to demonstrate the relationship between the Organizational Culture of a company and the Corporate Image, as well as the influence of Culture on the Corporate Image. In order to achieve this objective, a textile company dedicated to the manufacture and marketing of baby clothing was used as a field of study. The work consists of the following structure: Chapter I details the previous studies, basically explaining the theory regarding Organizational Culture, Corporate Image and the Textile Sector in Peru. In Chapter II, the Research Plan is detailed, consisting of the problem, the hypotheses and the objectives. In Chapter III, the methodology used to gather information is explained, while Chapter IV proceeds to the development of the information, explaining the situation of the company and the industry. Chapter V then analyzes the information obtained through surveys, observations or other information. Finally, we present the conclusions and recommendations reached by means of the present investigation.


Files in this item

Thumbnail
Name:
IBAÑEZ_CM.pdf
Size:
1.523Mb
Format:
PDF
Thumbnail
Name:
IBAÑEZ_CM.docx
Embargo:
2086-12-01
Size:
769.7Kb
Format:
Microsoft Word 2007
Thumbnail
Name:
15.pdf
Embargo:
2086-12-01
Size:
1.073Mb
Format:
PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess