• English
    • español
  • English 
    • English
    • español
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Tesis
  • Postgrado
  • Maestría
  • View Item
  •   Home
  • Tesis
  • Postgrado
  • Maestría
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of UPCCommunitiesTitleAuthorsAdvisorIssue DateSubmit DateSubjectsThis CollectionTitleAuthorsAdvisorIssue DateSubmit DateSubjectsProfilesView

My Account

LoginRegister

Quick Guides

AcercaPolíticasPlantillas de tesis y trabajos de investigaciónFormato de publicación de tesis y trabajos de investigaciónFormato de publicación de otros documentosLista de verificación

Statistics

Display statistics

Proyecto de ampliación de capacidad de planta de producción de productos plásticos

  • CSV
  • RefMan
  • EndNote
  • BibTex
  • RefWorks
Thumbnail
Name:
TESIS BERROCAL - IRIARTE.pdf
Size:
8.606Mb
Format:
PDF
Download
Thumbnail
Name:
TESIS BERROCAL - IRIARTE.doc
Embargo:
2086-11-01
Size:
11.42Mb
Format:
Microsoft Word
Download
Thumbnail
Name:
img310.pdf
Embargo:
2086-11-01
Size:
931.9Kb
Format:
PDF
Download
Average rating
 
   votes
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item. When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
 
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Authors
Berrocal Gerónimo, Andrés
Iriarte Arguedas, Ilich Manuel
Issue Date
2016-11-01
Keywords
Administración de la producción
Administración de procesos
Empresas industriales
Plástico
Administración de Empresas

Metadata
Show full item record
Publisher
Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)
URI
http://hdl.handle.net/10757/621364
Abstract
Desarrolla el plan de negocio para la ampliación de capacidad de planta de producción de envases plásticos con la adición de cuatro modelos de envases al portafolio de productos de la empresa Innova Pack S.A.C.; dirigidos al segmento de mercado minorista de la capital. La estrategia genérica del negocio será la de enfoque en costos y tendrá como objetivo posicionarse como los envases de plásticos al precio justo y cuidando al medio ambiente pues el PET es un material reciclable. Las principales ventajas competitivas del producto estarán basadas en la alianza con un proveedor del Asia, en el uso de procesos estándares, una estructura organizacional ligera en contraposición a las organizaciones burocráticas de las grandes corporaciones y a una cultura organizacional del ahorro y reconocimiento de la eficiencia, teniendo como habilitadora a la tecnología. La estrategia de producción se basará en la tercerización de la fabricación de moldes, procesos estandarizados, control de los inventarios y un modelo de gestión basado en la mejora continua y control de costos. Tener información completa, confiable y oportuna es el factor clave de éxito para una mejor toma de decisiones, por lo que se ha considerado la implementación de un ER modelo SaaS para PYMES como soporte a la transformación digital, apoyando la ejecución de los procesos de contabilidad, comercial, tesorería, logística y nóminas.
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Rights
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Collections
Maestría

entitlement

 

DSpace software (copyright © 2002 - 2022)  DuraSpace
Quick Guide | Contact Us
Alicia
La Referencia
Open Repository is a service operated by 
Atmire NV
 

Export search results

The export option will allow you to export the current search results of the entered query to a file. Different formats are available for download. To export the items, click on the button corresponding with the preferred download format.

By default, clicking on the export buttons will result in a download of the allowed maximum amount of items.

To select a subset of the search results, click "Selective Export" button and make a selection of the items you want to export. The amount of items that can be exported at once is similarly restricted as the full export.

After making a selection, click one of the export format buttons. The amount of items that will be exported is indicated in the bubble next to export format.