• English
    • español
  • English 
    • English
    • español
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Conferencias y congresos
  • Pregrado
  • Facultad de Educación
  • Educación y Gestión de Aprendizaje
  • View Item
  •   Home
  • Conferencias y congresos
  • Pregrado
  • Facultad de Educación
  • Educación y Gestión de Aprendizaje
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of UPCCommunitiesTitleAuthorsAdvisorIssue DateSubmit DateSubjectsThis CollectionTitleAuthorsAdvisorIssue DateSubmit DateSubjectsProfilesView

My Account

LoginRegister

Quick Guides

AcercaPolíticasPlantillas de tesis y trabajos de investigaciónFormato de publicación de tesis y trabajos de investigaciónFormato de publicación de otros documentosLista de verificación

Statistics

Display statistics

Taller Estudio de caso de autoevaluación institucional. Primera experiencia de autoevaluación en Julcán, La Libertad

  • CSV
  • RefMan
  • EndNote
  • BibTex
  • RefWorks
Thumbnail
Name:
CNE2012-taller-aida-candiotti.pdf
Size:
173.3Kb
Format:
PDF
Download
Average rating
 
   votes
Cast your vote
You can rate an item by clicking the amount of stars they wish to award to this item. When enough users have cast their vote on this item, the average rating will also be shown.
Star rating
 
Your vote was cast
Thank you for your feedback
Authors
Candiotti Sarmiento, Aída
Issue Date
2013-04-29
Keywords
Autoevaluación
Evaluación de la educación
Evaluación del aprendizaje

Metadata
Show full item record
Publisher
Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)
URI
http://hdl.handle.net/10757/285363
http://hdl.handle.net/10757/285363
Type
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
Language
spa
Description
Este taller tiene por objetivo presentar cómo se viene implementando la autoevaluación en siete instituciones públicas rurales del distrito de Julcán: Los retos, dificultades, cambios positivos y desafíos que enfrentan, así como las lecciones aprendidas de la experiencia. Todas estas consideraciones permitirán a los participantes reflexionar sobre cómo podrían iniciar y desarrollar sus propios procesos de mejora continua en sus escuelas. En la primera parte del Taller se hará una breve introducción sobre la propuesta de acreditación en el país, sus características, enfoques y etapas. Así mismo se darán algunos alcances sobre la matriz de factores, estándares e indicadores utilizada en el proceso, y sobre los pasos para la autoevaluación. Todos estos elementos permitirán ubicar mejor al participante en el contexto de la autoevaluación con fines de acreditación, para entrar luego al tema central del Taller.
Collections
Educación y Gestión de Aprendizaje

entitlement

 

DSpace software (copyright © 2002 - 2021)  DuraSpace
Quick Guide | Contact Us
Alicia
La Referencia
Open Repository is a service operated by 
Atmire NV
 

Export search results

The export option will allow you to export the current search results of the entered query to a file. Different formats are available for download. To export the items, click on the button corresponding with the preferred download format.

By default, clicking on the export buttons will result in a download of the allowed maximum amount of items.

To select a subset of the search results, click "Selective Export" button and make a selection of the items you want to export. The amount of items that can be exported at once is similarly restricted as the full export.

After making a selection, click one of the export format buttons. The amount of items that will be exported is indicated in the bubble next to export format.