Best Marketing Practices in Peru. A selection of the 2015 ANDA Award winners

2.50
Hdl Handle:
http://hdl.handle.net/10757/608311
Title:
Best Marketing Practices in Peru. A selection of the 2015 ANDA Award winners
Authors:
Asociación Nacional de Anunciantes (ANDA); Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)
Publisher:
Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)
Issue Date:
4-May-2016
URI:
http://hdl.handle.net/10757/608311
Additional Links:
https://tienda.upc.edu.pe/editorial-upc/617-mejores-prcticas-de-marketing-en-el-per-anda-una-seleccin-de-casos-ganadores-del-premio-anda-2015-asociacin-nacional-de-anuncian.html?search_query=mejores&results=14
Abstract:
Este libro, iniciativa de la Asociación Nacional de Anunciantes (ANDA) y la Carrera de Administración y Marketing de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC), es el primero de una serie que busca compartir, cada año, algunos de los nuevos casos que van llegando al Premio ANDA. De esta manera, estudiantes, profesionales y emprendedores podrán ver, de manera concreta, cómo se puede lograr efectividad en las actividades y excelentes resultados de negocio a través de propuestas innovadoras que se inician en el ámbito del marketing y de las comunicaciones.
Abstract:
This book, an initiative of ANDA and the Administration and Marketing Study Program of Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC), is the first in a series of books. It seeks to share, each year, some of the new ANDA Awards winning cases. Hence, students, professionals and entrepreneurs will be able to see, in concrete terms, how to achieve effectiveness and excellent business results through innovative strategies based on the fields of marketing and communications. Seven 2015 ANDA Awards winning cases are included in this first book. The selection process considered those cases whose whole campaign was based on the implementation of research-based and insight strategies closely associated with marketing practices.
Type:
info:eu-repo/semantics/book
Rights:
info:eu-repo/semantics/openAccess
Language:
spa
Description:
© Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC) Information Center Best Marketing Practices in Peru. A selection of the 2015 ANDA Award winners Lima: Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC), 2015 ISBN (spanish printed edition): 978-612-318-037-9 ISBN (spanish e-pub edition): 978-612-318-039-3 ISBN (spanish PDF edition): 978-612-318-038-6 ISBN (english PDF edition): 978-612-318-049-2
Keywords:
Marketing; Marketing strategies; Commercial companies; Creativity; Advertising campaigns; Advertising awards; Case studies; Peru
ISBN:
978-612-318-049-2

Full metadata record

DC FieldValue Language
dc.contributor.authorAsociación Nacional de Anunciantes (ANDA)es_PE
dc.contributor.authorUniversidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)es_PE
dc.date.accessioned2016-05-04T22:29:11Zes_PE
dc.date.available2016-05-04T22:29:11Zes_PE
dc.date.issued2016-05-04es_PE
dc.identifier.isbn978-612-318-049-2es_PE
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10757/608311es_PE
dc.description© Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC) Information Center Best Marketing Practices in Peru. A selection of the 2015 ANDA Award winners Lima: Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC), 2015 ISBN (spanish printed edition): 978-612-318-037-9 ISBN (spanish e-pub edition): 978-612-318-039-3 ISBN (spanish PDF edition): 978-612-318-038-6 ISBN (english PDF edition): 978-612-318-049-2es_PE
dc.description.abstractEste libro, iniciativa de la Asociación Nacional de Anunciantes (ANDA) y la Carrera de Administración y Marketing de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC), es el primero de una serie que busca compartir, cada año, algunos de los nuevos casos que van llegando al Premio ANDA. De esta manera, estudiantes, profesionales y emprendedores podrán ver, de manera concreta, cómo se puede lograr efectividad en las actividades y excelentes resultados de negocio a través de propuestas innovadoras que se inician en el ámbito del marketing y de las comunicaciones.es_PE
dc.description.abstractThis book, an initiative of ANDA and the Administration and Marketing Study Program of Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC), is the first in a series of books. It seeks to share, each year, some of the new ANDA Awards winning cases. Hence, students, professionals and entrepreneurs will be able to see, in concrete terms, how to achieve effectiveness and excellent business results through innovative strategies based on the fields of marketing and communications. Seven 2015 ANDA Awards winning cases are included in this first book. The selection process considered those cases whose whole campaign was based on the implementation of research-based and insight strategies closely associated with marketing practices.es_PE
dc.formatapplication/pdfes_PE
dc.language.isospaes_PE
dc.publisherUniversidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)es_PE
dc.relation.urlhttps://tienda.upc.edu.pe/editorial-upc/617-mejores-prcticas-de-marketing-en-el-per-anda-una-seleccin-de-casos-ganadores-del-premio-anda-2015-asociacin-nacional-de-anuncian.html?search_query=mejores&results=14es_PE
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_PE
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourceUniversidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)es_PE
dc.sourceRepositorio Académico - UPCes_PE
dc.subjectMarketinges_PE
dc.subjectMarketing strategieses_PE
dc.subjectCommercial companieses_PE
dc.subjectCreativityes_PE
dc.subjectAdvertising campaignses_PE
dc.subjectAdvertising awardses_PE
dc.subjectCase studieses_PE
dc.subjectPerues_PE
dc.titleBest Marketing Practices in Peru. A selection of the 2015 ANDA Award winnerses_PE
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookes_PE
This item is licensed under a Creative Commons License
Creative Commons
All Items in UPC are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.